El último fin de semana en Suecia!

(Sista helgen i Sverige)

Känner mig ganska ready to leave nu. Eller, alltså, inte just i detta ögonblicket men allt tycks vara i sin ordning inför avresan. Har idag, söndag och måndag kvar sedan bär det av!

Idag ska jag hem till Maria i Degeberga och hänga med henne. Ikväll ska vi hit och göra tacos med några andra brudar. Dock tyvärr inte Linn :( Men vi ska ses imorgon liksom Kvistan. Henne har jag knappt sett på hela lovet för hon var i Barca ett tag...

Nej nu måste jag sminka mig och fixa håret.

Laters,

Kommentarer
Postat av: linnsan

Det är så tråkigt att jag inte kan komma ikväll :(

Jag hoppas ni får kul!

pusspuss

2009-01-10 @ 13:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0