Crap


Bajs. Sitter och filar på ett mail jag ska skicka till dad's kusin i SF. Vet inte riktigt vad jag ska skriva. För övrigt är jag lat och borde ha fixat lite mer idag. Istället har dagen bara runnit iväg och pengar har spenderats. Och så börjar jag få ångest blandat med excitement över att jag snart åker igen. Det är så jävla jobbigt att säga hejsålänge en gång till. Särskilt syrran. Nu har jag vant mig vid sånt mys som att titta på massa film och SATC, köra in till stan och shoppa & fika och bara allmänt hänga med henne. Sånt som vi har gjort. Så nu de sista dagarna känns det som att jag vill hinna göra sånt så mycket som möjligt. Fan jag hatar att inte kunna leva mer i nuet. Jag tänker nästan alltid framåt eller bakåt i tiden. Jävla stört det där. Hur gör man?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0