Cold. Dark. Love.


Jag har det rätt bra här hemma. Softa dagar med vänner och familj. Sitta på konditori och dricka kaffe med påtår med syster och Linn länge länge eftersom det på allvar var dödskallt utomhus. Vi avhandlade ganska tunga ämnen såsom finanskrisen och miljöproblem. Sedan var det meningen att vi skulle göra en second hand-räd för jag har lite pengar men vill ha lite nytt i garderoben. Men inget var öppet så det får bli senare i veckan. Vi hamnade tillslut på Maxi där jag och Julia typ storhandlade till mor. Sedan var klockan nästan två och vi kom hem och om typ två timmar ska vi ha gäster (mammas farbror med fru). Middagen kommer bli sjuuukt god. :) Men nu kom jag på att jag glömde duscha i morse (uew jag vet) så ett bad och sedan på med lite finkläder får det bli.

Och vet ni vad vad jag nyss kom på? Om exakt en vecka så packar jag väskan igen för att dagen efter flyga över Atlanten igen. Jag längtar och vet samtidigt att det kommer bli jobbiga avsked igen. Det är jobbigt att bo på två ställen. Fast det blir väl mer och mer ett ställe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0