Back to California


Hemma igen. Är helt slut. Men inte tillräckligt för att ta en nap. Kanske lika bra att vara uppe istället och somna tidigt ikväll... 

Var trevligt att träffa Sarah igen! Hennes nya lya är mysig. Sjukt nära till skolan med! Vi träffade en fd klasskompis (i Sverige) till henne + några andra svenskar. Sjukt mycket svenskar här är. 'Ah naj', känner jag ju bara. Håller mig undan från de alla förutom Sarah. :P Vi gick runt på skolområdet och jag kollade lite vilka böcker jag behöver. Inte speciellt många och inte speciellt dyra. Inte om man jämför med Sarah's ekonomiböcker iaf. Ibland har man tur... Sedan skulle hon ha träning och då stack jag till Taco Bell och åt burrito och drack Strawberry Freeze vilket passade bra i värmen... Gud alltså, jag smälter typ bort...

Har börjat min återkomst väldigt bra motionsmässigt. Har lovat mig själv att verkligen komma igång med träningen för jag vet hur mycket bättre jag mår av det. Idag har jag promenerat minst 1,5 timmar i värmen och mer måste det bli för jag måste till affären och köpa färdkost till imorgon. Kanske ta hundarna en liten sväng med? Anyways, om man rört sig mycket är man värd lite godis. Och är det varmt ute så ska man dricka vatten och äta salta saker, så jag käkar Turkisk Peppar, mmmmmmmmmm, så jävla gott. Men inget amerikanarna gillar antar jag. Ska lura i Pat en senare, mwahah.
Iallafall så är planen att börja springa 2-3 ggr i veckan med början efter SF-vistelsen. Blir nog bra. Sedan ska jag ju surfa två ggr i veckan men vi ska inte entra vattnet förrän i februari om jag minns rätt...

Näe nu ska jag tvätta och lyssna på Sugarplum Fairy (lööv) högt högt på stereon i vardagsrummet (jag blev nyss ensam hemma :P).

Laters,

Kommentarer
Postat av: Matilda

Men Fia!? Vart tog SF vägen? var är du nu? är du i SB?

2009-01-16 @ 01:10:55
URL: http://matildatildaw.blogg.se/
Postat av: julle

sugarplum fairy är grymma! hittade dom när jag skulle leta reda på soundtracket till fröken sverige, hittade den bästa låten, 'alright'med the lost patrol :)

tog förresten jobbet i schweiz, åker nog den 28. woho!

2009-01-16 @ 11:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0