Another day in the cold outside (hurtigt!!)


Vid lunchtid körde syster (och hunden) och jag till Linn och hämtade henne och så åkte vi ut till Wanås och gick i slottsparken och skogen där. Sedan grillade vi korv mitt ute i skogen. Och trots att de andra tvivlade på min förmåga att göra upp eld så gick det väldigt bra måste jag säga. Mysigt hade vi iallafall och jag känner mig som en äkta skogsmulle nu när jag sitter här i mitt underställ och luktar rök. Borde ge mig ut och hajka i CA någon gång kanske? Jag gillar ju att vara ute i naturen. För en stund iallafall. Sova i tält och sådant är däremot inte min grej... 

Nu väntar jag på att syster ska bada klart så jag kan skålla min frusna kropp, läsa bok, dotfta doftljus och bli varm igen. Sedan ska jag nog mest glo på film och dricka te tror jag faktiskt. Och göra fler misslyckade försök att ringa Lasson. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0