And then I'm off

Again.

Wohoooooooooo! San Francisco liksom!!!!

Klockan är sju på morgonen och jag känner mig lite mosig. Men jag var så trött igår att jag somnade strax efter nio haha. Ska käka och göra mig iordning för vid nio måste jag ner till bussen som ska ta mig till bussen :P Handlade lite färdkost igår men man kan ju hoppas bussen stannar på vägen så man kan få i sig lite varm, lagad mat. Jag har bara proteinbars, low fat cheese snacks, äpplen, bananer, valnötter, juice, macka och lite svenskt godis. Kolhydatschock därja. När mor och Julia kör LCHF (low carb high fat) kör jag HC only hehe.

Ses när jag är hemma i SB på onsdag!!

Ha det lovely!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0