Sweet sweet Sunday


Härlig söndag. Låg på stranden ett tag. Tog en promenad på stranden. En kille gjorde ett sjukt lamt raggningsförsök. Han var slibbig. Cyklade hem och åt lunch ute i solen. Slappade. Blev uttråkad. Bestämde träff med Sergio på Starbucks. Cyklade dit. Drack jordgubbsfrappe med honom och snackade om ditten och datten. Sedan kom Sarah förbi vilken var en trevlig överaskning för jag har inte sett henne på evigheter! Nu är jag hemma och slappar och strax ska äta mat och det ska bli gott för jag är hungrig hungrig. Sedan ska jag träffa R som körde tillbaka till SB idag. Väntar bara på att han ska vakna från sin nap och slå mig en pling.

Imorgon är lovet slut och skolan börjar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0