Sömnig satan


Usch vad sömnig jag är. Och jag har nästan 6 timmar kvar innan jag är hemma... Kunde inte somna igår och när jag väl somnat vaknade jag och typ drömde oroliga drömmar om mitt dåliga politics-paper. Sjukt. Gick upp tidigt för att göra klart skiten.

Nu är det iaf inlämnat och det känns ju skönt. Slappar en stund innan jag ska gå till andra sidan campus och träffa Anneli för lunch och sedan ska vi intervjua några lärare. Vi gör en artikel tillsammans denna vecka vilket är kul :) Sedan är det engelska och sedan heeeeeem.

Ska förebereda och snacka igenom Pat's och Sheryl's avresa imorgon vid middagen. Sheryl tyckte jag skulle ta hundarna själv och då tjäna all cash istället för att dela. Inte mig emot! Tror det är typ $20 om dagen...

Ciao,

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vart ska Sheryl och Pat resa? Pappa skulle mejla dig i dag om arbetet, men det är kanske för sent? Hoppas du är piggare i dag?

2009-04-23 @ 08:14:45
Postat av: Mamma

Vad gör du? Har du fullt upp?

2009-04-24 @ 18:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0