Redan onsdag!


Vad har jag hunnit med än så länge denna vecka?

Måndag var seg med Internationell Politik och lååång håltimme. Hade tänkt plugga i bibblan med laptopen hela tiden men jag var så sömnig så jag fick inget gjort. Åkte hem och sprang en runda och tog en kall dusch och en kaffe för att vakna till liv till sista lektionen. Pluggade mest på kvällen.

Tisdag var det surfing på morgonen och vågorna var ASSTORA och jag och Anna var ASRÄDD. Seriöst inte kul. Out of my league, så att säga. Drack kaffe och åt brunch i solen och hade journalistiklektioner och sedan förberedde jag en intervju för skoltidningen som jag hade kl fyra. Drog hem och transcribade mina anteckningar och käkade middag. Sedan kom R hit och vi mös med film och sånt.

Onsdag och vi snackade om Jugoslavien och Kosovo på politiken. Intressant. Den där Milosevic var verkligen ingen hygglig grabb... Sedan var jag hemma och förberedde för in-class essay som vi hade på engelskan. Jävligt djupa frågor. Sen har jag bara varit hemma och slappat, gjort klart en läxa och sånt. Ska kolla på Top Model nu och sedan FÖRSÖKA börja på artikeln om personen jag intervjuade. Imorgon är det upp tidigt för surfing. Jag. Vill. Inte.

Ciao,

Kommentarer
Postat av: Mamma

Låter som om tennisen var ett bättre alternativ...

2009-04-16 @ 09:02:13
Postat av: Mamma

Låter som om tennisen var ett bättre alternativ...

2009-04-16 @ 09:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0