Påsken


Vad har hänt sedan sist jag skrev här? Hmm hmm hmm...

Just det! Lördag var det party hos mina bästaste polare och det var livat. Alla diggade min outfit (Jeongs klänning och mina höga klackarrrrr), särskilt ett sött gay-par. Blandade mojitos och hade det allmänt najs. Mycket folk. Sarah var där en kortis och det var kul att se henne :) Vi måste ses snart igen!!

Sov hos R och efter tre timmars sömn vaknade jag och bangade kyrkan. Hade sagt till Pat, Sheryl, Merry och Jeong att jag skulle med men gå till kyrkan var det sista jag hade lust till. Bakis och trött som en gnu. Åkte hem och bet ihop och gjorde mig iordning för brunchen och sedan tog jag en snabb nap. Vi fick easter baskets av Sheryl. Gulligt av henne! Senare åkte vi (Merry åkte tillbaka till SF men grandma Doherty hakade på) till Hollister Ranch som är ett privat ställe med privata beacher och det var så sjukt fint. Sheryls syrra bor där så vi hade snacks och dricka ute i solen. Sedan dog deras 14-åriga schäfer (!). Vad är oddsen liksom?? Grejen är den att deras ena son är 11 och har ju aldrig varit utan hunden så vi lät de vara ledsna i fred och åkte tillbaka hem. Jag fick shotgun för jag mådde illa på ditvägen av de slingriga bergsvägarna... Vi åkte runt till lite olika ställen och sedan till Goleta för att käka middag. Det blev mongolian bbq och drinkar, mycket gott. Sedan avslutade vi med jordgubbstårta och te hos grandma innan fyra tröttisar (speciellt jag misstänker jag) åkte hem och somnade sött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0