Min hjärna kokade


Tog mig en löptur på stranden. Det var hyfsat svalt på stranden men på vägen tillbaka uppför alla jävla backar med cykeln var HETT. 31 grader närmare bestämt. När jag kom tillbaka var mitt ansikte rödare än jag någonsin sett det i hela mitt liv. Det var helt sjukt! Jag blev nästan rädd att det var nåt fel på mig eller att det aldrig skulle lägga sig. Men det gjorde det såklart efter en kall dusch, vatten och mat och lite vila.

Sen löparturen vid elvasnåret har jag hållit mig inne. Inte på mitt rum, det är för varmt så jag sitter i köket. Stackars trädgårdsanläggarna som gräver och har sig. Ser jobbigt ut. Studiemotiverande dock. Men värme är bra så jag ska inte klaga. Men 31 är lite väl mycket när man ska plugga och gå i skolan, tom för mig som gillar värme. Men redan imoron ska det tydligen sjunka till typ 25... Brr.

Nej, back to work...


Hur är vårvädret i Sverige?


Ciao,

Kommentarer
Postat av: Mamma

Soligt men lite svalare!

2009-04-21 @ 11:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0