Lördag och BBQ comin' up!


Solig och skön lördag very much so. Har faktiskt varit uppe sen innan åtta för det var min tur att ta hundarna på morgonen. Har städat pation, kök och vardagsrum och fixat och trixat med lite annat inför ikväll. Vi blir cirkus 18 (!) pers som ska grilla och dricka vin och dylikt. Blir säkert hur trevligt som helst! Och som efterrätt ska vi göra s'mores. :) Mmm. Sitta runt elden och grilla marshmallows är mysigt.

Satt ute i solen ett tag och fick en del färg faktiskt! Najs bajs. Men nu ska jag nog cykla ner til drugstoren och köpa en engångskamera för ikväll. Min digitala slukar så mycket batteri + jag vill ha de framkallade... Sen ska jag duscha och ta en nap och vid fem ska Ryan köra mig till Trader Joe's så jag kan handla lite grejor till ikväll. Gästerna kommer runt åtta.

Ha en najs kväll alla!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Skönt att allt är väl! Otäckt med influensan som tycks komma från Mexiko, har du hört något om det?

2009-04-26 @ 08:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0