Last night = beer pong. Today = homework and beach


Igår hann jag med en del!

Efter skolan nappade jag ett tag för jag kände mig helt utpumpad. Skrev lite på min artikel som var deadline idag. Lyssnade genom Pet Shop Boys-skivan jag skrev en review om.

Tog en kort men fruktansvärt jobbig joggingtur (dessa förbannad backar, det finns seriöst inget jobbigare än att springa uppför) innan middagen.

Sedan gjorde jag klart mina artiklar till tidningen (rådissade PSB) och tänkte ha en lugn kväll alt. träffa Ryan hos mig. Men han var på fest och så ringde Alex och ville att jag skulle komma över och spela beer pong och sånt trevligt. Så jag slängde på mig lite kläder och fräshade till sminket och tog med mig cykeln på sista bussen (kl 10, bussarna här är ett jävla skämt compared to Europe men ändå).

Hade trevligt och har lärt mig hur jag kan bli en bättre beer pong spelare haha! Alex's tekniker funkar verkligen. Sergio och jag var ett lag och vi är båda ganska kassa men vi gjorde bra ifrån oss! En av deras polare från No Cal, Katie, sa att jag var så söt att hon kände sig dålig och ful bredvid mig. Vilket hon inte är dock. Men såna små snälla kommentarer gör mig glad en lång stund :)

Stack hem rätt tidigt för jag var tröött. Cyklade/gick och det är en ganska bra bit kan jag meddela. Framförallt jävligt backigt. Så det blev en massa träning igår med andra ord!

Vaknade lite för tidigt för arbetarna i trädgården höll på och hundarna skällde och yadidai...

Nu håller jag på med lite läxor, har fått en del tvättat, käkat god frukost och sett en film, "Knocked up" ("På smällen"). Seth Rogen är ganska fenomenal ibland.

Ska snart ta cykeln till affären och köpa nån slags lunch och sedan vidare till stranden. Dock inte den jag brukar gå till för mina polare är för lata för att ta sig dit så vi ska till den stora stranden mellan downtown och skolan (där vi surfar). Vädret är underbart idag. Det har blåst några dagar (nästan storm) men nu är det "som vanligt".

Vad händer i Sverige ikväll?

Ciao,





Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad händer i k-stad? Alexander Skarsgård och himmalagad pizza!

2009-04-17 @ 23:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0