Jo jag lever fortfarande


Tack för uppmuntrande kommentarer!!


Igår fick jag nästan en panikattack. Jag hade köpt ett program online för 40 dollar som kan laga och "ta tillbaka" filer man raderat. Det funkade på andra saker på datorn men inte med USB:n!!! Den kunde inte ens läsa skiten. Så jag antar att den är helt jävla paj. Blev mest ledsen över att jag slösat pengar och tid på något som sedan inte ens funkade. Men nu kan datorjäveln crasha så jävla bäst den vill för nu har jag ett restore program iallafall. Måste köpa en ny USB också... Och börja spara på både hårddisken och USB:n. För det hade jag av någon sjukt anledning inte gjort. Slutar aldrig förvånas över min egen dumhet. Och det var väl därför jag blev så arg. Hade ju ingen eller inget att skylla på..

Så efter ett tag när jag hade gjort allt jag kunde (ringt folk, provat på olika datorer, kört olika scanprogram, gråtit tills jag inte hade nån mascara kvar etc) så insåg jag hur patetisk jag var. Jag tänkte på hur litet mitt problem egentligen var jämfört med hur saker och ting kunde sett ut. Så jag tog mig samman och skrev om min journalistik-artikel som var due idag. Det tog drygt en timme och var mycket enklare än jag trodde. Kanske blev den tillochmed bättre än orginalet...? Sedan började jag på internationella politikläxan och höll på länge på kvällen och tog sovmorgon från surfingen idag.

Nu har jag skrivit på den andra texten som försvann (ett paper som är due imorgon) och ska göra mer politik. Kommer ta resten av kvällen tills jag ska sova men det kommer att gå. Och imorgon har jag fem timmars håltimme att skriva klart uppsatsen om jag inte hinner klart ikväll. Så jag är fine, just fine. Och när imorgon är över är det bara timed writing i journalistiken och en final i EN120 (verkar aslätt, har redan gjort alla övningar) kvar och sedan är det helg!!!

Kan inte beskriva hur mkt jag längtar till torsdag. Kommer kännas fett bra. Ska surfa, göra klart ovanstående i skolan, hänga med Alex på stranden om vädret tillåter, gå och få min lugg trimmad, laga köttbullar och dessert med Jeong och slutligen spendera kvällen och natten med R. Så jag har ju iaf nåt att se framemot :)

Sorry för trista pluggtexter. På lördag ska jag på a bigass party with "hella perk" som  Sergio uttryckte sig. Kameran åker med. Jag lovar!!!

Nu blir det plugg tills det är käk och sedan tills jag måste sova. Typ.

Ciao,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0