Jag är busig


Skubbar just nu för första gången en Internationall Politik-lektion. Jag måste prioritera att göra arbetet i det ämnet och en uppsats i engelska. Så jag tycker jag är förlåten. Hinner så mycket mer när jag inte behöver ge mig av till skolan förrän strax innan tre och kan jogga och fixa lunch här hemma och sånt.

Har precis gjort klart draften till min engelska research paper. Det är inte lätt men det går. Tror jag.

Ska snart cykla till stranden och jogga en sväng och sedn duscha och fortsätta skriva om Frankrike och krubba.

Ciao,

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det första gången, må det vara hänt! Dollarn har blivit riktigt dyr nu, lider med dig!

2009-04-20 @ 20:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0