I bibblan


Onsdag igen då. Innebär fem timmar håltimme. Har aldrig någonsin tidigare varit så lycklig över att ha dett hål. Innebär ju att jag har "all tid i världen" att skriva klart min uppsats i EN110. Som för övrigt nog kommer att bli ganska intressant. Handlar om Freud and the connection between the concsious and unconscious mind and interpretations of dreams. Skriver om en av mina drömmer jag drömde några gånger för ett tag sedna. Sjukt horribel. Iaf, om den blir bra så funderar jag på att maila den till min gamla phsyc lärare Wallmark på Österäng. Han kanske kan få använding av den i sin undervisning på nåt sätt eller så kan jag helt enkelt bara fjäska lite sådär i efterhand...

Later,

Kommentarer
Postat av: Anonym

Wallmark ska nog jobba en del hos oss i höst! Du kan alltid försöka fjäska! Har precis postat boken och godiset!

2009-04-08 @ 20:57:47
Postat av: Ippa

Nej det är det absolut inte, det är helt normalt :)

2009-04-08 @ 21:24:58
URL: http://ippaa.webblogg.se/
Postat av: linnsan

hehe, de gamla takterna sitter i.

Klara skulle ha varit stolt!

pusspuss

2009-04-09 @ 07:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0