HOT


Fan det är fortfarande varmt som in i helvete (nästan 30 C på eftermiddagen). Jag sitter i trosor och t-shirt och känner mig nästan febrig. Hoppas det är varmt och att inte har feber. Jag känner nämligen en som är sjuk och som jag träffade en snabbis häromdagen.

Veckan som kommer blir hård.
Iaf det tre första dagarna. Som vanligt. Massa plugg och ångestladdade inlämningar. Men sedan kommer en helg som ser pluggfri ut änså länge! Med skojiga grejor som händer. BBQ här och päronen bortresta och sånt där kul! Så jag har iaf nåt att se framemot när plugget för denna vecka är över. Det är oftast så jag klarar mig igenom det...

Nej nu ska jag lyssna vidare på Frank Sinatra, läsa på om Frankrike för min int'l pol paper. Sen se lite SATC. Det har jag förtjänat. Men först måste jag hämta isvatten... Puh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0