Hemma från San Francisco


Kom hem två dagar tidigare än planerat. För jag har så mycket skolgrejor som jag måste göra och inte vill stressa ihjäl mig med. Ska göra så mycket jag bara orkar imorgon och fredag.

Tog Amtrak (tåg) hem. Tog 10 timmar. Märk väl att resan upp dit med bil tog knappt 6 timmar. Man (jag) tänker ju att tåg ska vara det snabbare, smidigare alternativet. Som när man åker från Skåne till Stockholm. Man sparar förhoppningsvis en massa tid. USA har lite att lära av Europa när det kommer till tåg...

Ironiskt nog dog min iPod när det hade gått en halvtimme av tio timmarsfärden. Efter några timmar langar dock killen mittemot mig upp en laptop som jag snällt fick ladda min i :) Utan musik när man reser DÖR man ju.

Anyhow. Nu är jag svintrött så jag skriver mer imorgon. Tyvärr har jag inga bilder för jag glömde min kamera i Ryan's bil i söndags när han körde mig till Mill Valley :( Oh well.

G'natt!

Kommentarer
Postat av: mamma

Skönt att höra att du är hemma igen! Vi hörs i helgen!

2009-04-02 @ 08:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0