Ganska så ointressant fredag


Efter att ha slappat @ Ryan's place och sedan sovit där så skjutsade han mig hem i förmiddags och sedan dess har jag verkligen inte gjort mycket vettigt... Men en lugn dag har jag iofs förtjänat... Skypade nån timme med mor, far och bror. Kollade lite teve. Bakade kaka som blev... sådär. Snackat lite med Merry som är hemma.

Provat lite outfits för morgondagens partaj. Som vanligt inget i garderoben som riktigt lockar. Tänker alltid 1) jag behöver mer kläder 2) om jag bara vore 5 kg lättare skulle allt sitta så mycket snyggare 3) en kombination av föregående.

Ville egentligen ta en nap för jag sover aldrig så bra när jag delar säng med någon (även om det mysigt) men jag tog en joggingrunda och en extra kopp kaffe istället. Hardcore, I know. Löpturen var ganska vidrig de sista typ 5 minuterna. Dessa jefla backar alltså. "Men det var skönt när det var över" som verkar vara ett svenskt sätt att tänka...

Har så smått börjat plugga nu för jag har bara imorgon förmiddag på mig också denna helg. Sen är det ju partaj och söndag påskgrejor.

Är taggad inför mina uppgifter för skoltidningen nästa vecka. Ska göra en intervju med en person som verkar intressant och så ska jag skriva en CD-review. Hatar Cd-reviewer dock... Jag kan helt enkelt inte bedömma musik. Jag kan inte "de rätta termerna".

Vi ska snart äta Thai här sedan ska jag plugga lite mer och sedan kolla på nån film tills jag somnar.

Imorgon ska jag plugga, in till stan och klippa luggen och fixa min klocka som stannade redan i februari men som jag inte tagit mig för att fixa yet) och köpa vit rom och övriga drinkingredienser och sedan fiesta dårå.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kanske Gustav kan hjälpa till med musiktermer?

Ta det lugnt med festandet! Vi hörs!

2009-04-11 @ 12:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0