Dagens (jävla skit-)teknik!!!!!!!!!!


Suck. När jag inte trodde att läget kunde bli värre så crashar min USB-minne. DÄR JAG HAR ALLTING. ALL SHIT JAG SKA LÄMNA IN. T.ex. en uppsats jag skrev idag. En artikel i journalistiken. DEN GÅR INTE ATT ÖPPNA. Den är skadad. Jag provat 5 olika datorer inkl min. Jag hade behövt dej här nu Gustav.

Jag googlade "damaged flash drive" och hittade nåt slags program som kan kunna restore it... Håller på att scana det nu... Om det inte funkar så bryter jag ihop på riktigt.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Har du inte plats på din hårddisk? Kanske dags att rensa?

2009-04-07 @ 15:53:17
Postat av: pappa

Lagra alltid på hårddisken! disketter och USB pajar alltíd förr eller senare.

2009-04-07 @ 21:10:59
Postat av: Sofia

LOL pappa. Vem f*n använder disketter these days?!?!?!? :P



Jag vet. Det är därför det var så nedrigt. För att jag inte kunde skylla på nån annan än mig själv och min dumhet.

2009-04-08 @ 01:29:08
URL: http://sofiagjerstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0