4 saker sedan sist

1) Min fest var lyckad! Hade hur kul som helst och folk var på fint festhumör men inget gick sönder, ingen spydde etc haha. Hoppas ha bilder snart :) Ska framkalla min engångskamera och sedan scana skiten.
Senare på kvällen tog jag mod till mig och berättade en grej för R som jag kanske borde sagt redan för några veckor sedan. Se nr 3.

2) Har varit ovanligt trött och seg den typ senaste veckan. Idag blev det värre och typ varje steg kändes det som att jag skulle svimma. Ögonen kändes konstiga och det kändes som knäna vek sig under mig. Efter min första lektion gick jag därför till skolans hälsovård där jag bad om en referral till en klinik. Frågade R om han kunde skjutsa mig för jag hade inte lust att ta buss och kanske behöva byta och gå en massa när jag mådde som jag gjorde. Snäll som han är så gjorde han det och väntade i väntrummet i typ en och en halv timme. Bad manners är inte hans grej iallafall... Pratade med en doktor, han undersökte mig, tog urin- och blodprov och så. Får svar om typ två dagar. Måste säga att det var snäppet sämre än svensk sjukvård. Men så var det ju inte den flottaste av kliniker heller kanske. När det tog blodprovet fick jag ligga ner helt och de spände ett gummiband hårt runt överarmen för att hitta ådran (sådär som knarkare gör som man ser på teve) och så skulle jag squeeza en boll samtidigt... (huh?). Saknade K-kliniken och min egen doktor!!! Men det gick bra och jag behövde inte betala nåt. Men räkningen som kommer ligger säkerligen på över $150 men det mesta går på försäkringen.

3) Jag har realiserat att jag inte är så casual about mig och R som jag trodde. Jag vill vara mer än bara vänner men det vill inte han och det visste jag redan när vi började hänga. Nu måste jag bestämma mig om jag ska fortsätta träffa honom som jag gjort hittills eller om det är för destruktivt så att jag i så fall ska sluta träffa honom på det sättet jag gör nu. Min hjärna är ett garnnystan.

4) Jag kanske kommer till Sverige tidigare än planerat. Typ 28 maj eller så.

Ciao,

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kanske inte fel att vara vänner, det kan ju ändras längre fram..

2009-04-28 @ 08:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0