When You Were Young


Har inte så mycket att skriva. Ni ser ju att jag inte ens kunde komma på en rubrik som hör ihop med innehållet....
Iaf, igår GICK jag hem från tennisen. Tog väl typ 50 min nästan. Hade feteryggan och tennisracket på ryggen vilket inte hjälpte. SÅ igår blev det en jäkla massa motion. Det tänker jag se till att det inte blir idag, he he.

Har ett paper i Spanska som är due idag... Bläää. Skriva uppsats på spanska är verkligen inte lätt. Det är ju fan svårt på engelska! Jaja. Mitt första paper i eng 100 är också due idag men den är typ klar. Har en lång håltimme idag så jag tar med datorn och sätter mig i bibblan för att plugga och så... ses då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0