Tengo sueño mi cariño.


Fan vad trött jag är. Ligger i sängen och sörplar vitt te och käkar mina dyra vindruvor. Har varit en sådan lång dag. Hade tänkt plugga 'en masse' nu men det mesta får vänta tills imorgon...

Idag har jag i princip skrivit klart mitt första paper! Fick tillbaka draften av läraren. Har ändrat mycket (förbättrat hoppas jag!) men hon gillade den redan första gången! Yey! "It's really good" sa hon faktiskt. Nu har jag bett Shreyl tittat lite på den också så nu ska jag göra de sista ändringarna. Har även börjat lite smått på ett litet paper vi fick i spanska med...
Jag skriver och pratar tre språk! Jag är lite impad av mig själv ibland. Särskilt när jag tänker på hur många amerikaner på skolan som bara har ett språk. Jaja...

Idag kom målarna och började måla nedervåningen. Det kommer bli fett snyggt här! Och just det! Nästa vecka kommer vår nya 40 (eller 50, jag vet inte) tums plasmateve med fete-surroundet :) Filmkvällar por favor!

Det har varit riktigt varmt och skönt idag! Lite väl varmt ibland faktiskt... 80 fahrenheit som är... 26 celsius. Förra veckan var det mest moln så detta är varmt välkommet! 

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: såklart, den luktade äckligt ju :D

2008-09-16 @ 08:10:43
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: julle

in london its f-ing freeeeeeezing! och jag är förkyld :(

2008-09-16 @ 12:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0