Svett


Fyfan i helvetet (sorry) vad trött min kropp är!!! Och svettig. Och ansiktet är alldeles alldeles rött. Tennisbanorna är alltid så satans varma och de ligger liksom som i en grop = ingen breeze alls. Sedan cyklade jag hem. Det tar ca en halvtimme och är UPPFÖR. Cyklar at least två dagar i veckan och det tennisdagarna. Det funkar bra för då är jag redan svettig och äcklig och det är sista lektionen. Dock resulterar det i att jag är helt slut när jag kommer hem.

MEN nu har jag tryckt i mig en bagel med Boursin (MMMMMMMMMM) och "eftersvettas". Ska alldeles strax duscha. Skulle bara skriva detta först...

Det kan verka som att jag käkar rätt onyttigt. Bagel, B&J minst två ggr i veckan etc etc. Däremot äter jag väääldigt sällan godis. För godis här inte så gott som hemma och inte alls samma utbud! Mörk choklad och Jelly Beans slinker ner ibland dock :) Men eftersom jag motionerar mycket mer här än hemma så tror jag att jag kommer att bli ganska fit. Iom att jag spelar tennis så har jag fri tillgång till skolans gym också! Har inte varit där än men ska försöka gå en gång i veckan under en lång håltimme! De har sjukt bra öppetider, mycket bättre än Friskis och det där skitet.

I skolan hängde jag med Lucia (spanjorska). Vi bytte nummer och ska nog hänga i helgen :)

Resten av kvällen blir det LÄXOR. Kanske smiter ner och köper frimärken om jag pallar gå?


Later traitor (citat Ari i "Entourage" btw),

Kommentarer
Postat av: Bea

hur länge ska du bo i USA? :)

2008-09-03 @ 17:55:49
URL: http://beaa.blogg.se/
Postat av: Bea

Du hade skrivit en kommentar i Stina Lees blogg om att du bodde i usa så jag gick in på den, skitkul! :D

Jaha va kul, jag kommer faktiskt pendla mellan CA och D.C. Just nu är jag i D.C men om en månad kommer jag bo mycket i CA.



ahaa, måste se!! så jäkla spännande :D kram

2008-09-03 @ 18:24:48
URL: http://beaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0