Sunday Sunday

Väldigt skön och trevlig söndag so far. Började dagen med jordgubbar och rostat bröd och gott te till frulle. Såg andra halvan av What Happens in Vegas eftersom jag bara såg första halvan på flygplanet hit...

Sen tog jag mig till Starbucks (mitt närmsta ligger 10 min gång härifrån) och köpte det vanliga, vilket är tall sojalatte med 2 shots. Gick ner till stranden för att plugga lite och bara chilla. Tyvärr är det molnigt idag men det gjorde inte jättemycket, det är vackert ändå. På vägen ner träffade jag en spanjor som hette Carlos (precis som typ 70 % av alla män i Spanien). Han var lite skum (?) men trevlig och går också på SBCC. Han tyckte jag pratade bra spanska. Han vill lära mig dansa salsa. Skulle faktiskt vara kul som fan att kunna men vi får väl se hur det blir med den saken! Sen satt jag på en helt öde strand och åt lite, började lite smått på en draft till ett paper och läste lite spanska. Väldigt mysigt.

Nu är jag hemma och ska plugga på allvar. Ska bara göra lite te och komma iordning liksom. Sen kanske det blir en liten powerwalk men jag vet inte redigt för halsen är lite cepe fortfarnade, typ.

Ikväll är det Entourage-premiären som är huvudnumret. Om nu någon skulle ha missat det! Jag har saknat dig Vince!





Dagens outfit: klänningen som blev till en kjol! :)

Ciao,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0