Söndag!


Det där med att sätta rubriker är någor jag måste öva på...

Redan söndag! Sjukt! När jag först kommit hit tyckte jag tiden gick rätt långsamt men nu flyger den fram. Är ensam i huset för Pat och Sheryl är på väg mot LA och Haruko är i LA...

Iaf, idag har jag lite skit som måste göras:

* Åka till La Cumbre Plaza och köpa tre rör tennisbollar (krav från coachen...)
* Prova jeans på Macy's. (Levi's kostar 40 dollar när de inte är på rea :P)
* Tvätta (gör nu)
* Städa rummet
* Planera veckan och kolla igenom ev. läxor
* Den trevliga och nyinstiftade söndagstraditionen: Starbucks-latte och strandpromenad!

Sist men inte minst så ska jag ändra i min uppsats. Jag var ju på lite counselling i fredags på Writing Center. Och det var ett av de klokaste beslut jag tagit på länge! Fick hjälp av en jättetrevlig tjej som var lugn och gav konkreta tips på förbättringar. Men hon berömde också och sa att hon var imponerad eftersom engelska är mitt andra språk och hon tyckte uppsatsen var sofistikerat skriven. Jag blev jätteglad och gick därifrån med ett leende på läpparna! Trodde den skulle bli sågad, haha. Man får gå dit och få hjälp max en gång om dagen (!) så jag tror inte det finns någon möjlighet att misslyckas med uppsatser!

Ha en trevlig söndag! (Alt. söndagskväll för Sverige-bor)

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hehe, jag vet. Kollar alltid på Kitchen Nightmares...

2008-09-14 @ 23:23:06
URL: http://mymylomist.wordpress.com
Postat av: Tobias

svar: åh starsbuck, va nice :D

2008-09-15 @ 00:23:02
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0