Snodde...



Snodde denna från Matilda (http://matildatildaw.blogg.se/)!
 

Höger- eller vänsterhänt: Vänster
Humör just nu: Likgiltig
Favoritgodis: Lösgodis
Är det nåt du absolut inte äter: Kan inte komma på nåt för tillfället.
Kläder just nu: Pyjamasbrallor och vitt linne
Musik just nu: Inget för tillfället.
Vad sa du senast: "No, it wasn't"
Sommarplaner: Vara i Sverige och jobba antar jag... Kommer inte vara frestande...
Fisk eller badkruka: FISK!
Saft eller alkohol: Alkohol
Hur många kuddar sover du med: 4.
Favoritväder: California klimat.
Spelar du nåt instrument: Nix. Är nog ganska tondöv.  
Morgon- eller nattmänniska: Öuumm. Inte morgon iaf. 
Sparare eller slösare: Både och. Måste (just nu) och vill vara sparare men innerst inne kommer jag alltid vara en slösare utan dess like! 
Bästa film: Amelie de Montmarte + massa andra.
Tror på liv på andra planeter: Ja, absolut. Universum är ju oändligt så nån till planet med liv tycker jag allt att det måste finnas.
Kommer du ihåg din första kärlek: Oh yeah.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Självklart.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Har inte bestämt om jag vill ha barn än.
Bio eller promenad: Promenad till och från bion?
Är du kittlig: Ja, som fN.
Snarkar du? Nope, inte ett ljud.
Rädd för insekter? Det vill jag inte påstå. Men vi är väl inte direkt bundisar...
Äckligaste insekten: De äckliga so flyger in på kvällen till ljuset och flaxar och är svåra att fånga.
Det här är jag bra på: Laga mat, spendera pengar på ingenting, sjunga falskt, lära mig språk (?)
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Flyga, helt klart! Vem vill inte kunna resa varsomhelst för 0 kronor liksom?
Vad vill du jobba som? (Skrivande) journalist på dagstidning eller magasin.
Chips, morötter eller godis? Godis såklart!
Pizza eller hamburgare? Hemmagjord burgare i så fall, absolut inte Donken. Men pizza är ju inte helt fel heller...
Skriver du dagbok? Blogg.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Lagom.
Gungar du på stolen? Näe.
Vilken hand håller du gaffeln i? Alltid i vänster.
Hur är din drömtjej/kille? Har inte riktigt bestämt mig. Antingen så har vi en massa gemensamt eller så kompletterar vi varandra. Det senare tror jag. Det är roligare att vara med nån som inte är som dig själv!
Hur många syskon har du? Yngre syster och yngre bror.
Är du rädd för blod? Näe.
Saltar du på maten? Ja. Och pepprar.
Gillar du att sjunga? Om bara jag själv hör så...
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Sam-sam. Var bombsäker på att jag vill jobba med något inom det området så det var ett lätt val.
Anser du att du är stark? Fysisk: inte särskilt. Psykist: jodå.
Vad gör du om du får hicka? Håller andan och sväljer. Om jag pallar.
Röker du? Näe. Har provat men ish vad räligt!
Snusar du? Näe fy för sören.
Kaffe, te eller inget? Starbucks sojalatte, SVENSKT bryggkaffe med mjölk, grönt te, vitt te, fruktte.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Svenskt bryggkaffe är på G!

2008-09-19 @ 08:41:25
Postat av: Anonym

Svenskt bryggkaffe är på G!

2008-09-19 @ 08:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0