Ska svara på era kommentarer... imorgon eller så.


Fyfan vad jag har varit trött idag. Vaknade och kände mig helt utslagen. Gjorde ingen särskilt tills det var dags för lektion vid lunchtid. Var helt trött där med. Drog till stranden med Haruko vid halv fyra. Somnade. Vaknade. Gick hem. Har käkat god Kina-mat till middag och kollar på "Survivor" (som Robinson) med Sheryl och Haruko. Så sjukt bra bild på nya teven. Sen har vi Tivo till den teven så man kan spola över reklamen :) Den driver mig annars till vansinne. Ahja.
Vet inte varför jag varit så trött men jag har laddat med den där vitamingrejen jag köpte iaf...

Imorgon bär det av till L.A. tidigt på morgonen (ja, halv nio är tidigt). Så nu ska jag ha lite minispa och kolla Entourage som jag laddat ner (säsong fem) och dricka grönt te.

Ses imorgonkväll!

Ciao,

Kommentarer
Postat av: linnsan

hoppas du får kul i LA!!

pussgurka

2008-09-27 @ 19:31:22
Postat av: Mimmi

Schyrre att åka till LA. Själv kan jag ju skryta med att jag var i Örebro igår...

2008-09-28 @ 14:07:57
URL: http://mymylomist.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0