Puh... varmt.


Klockan är strax efter elva och jag har nyss kommit tillbaka från en tur till Drug Storen och Albertsons. Köpte nya ansiktsgrejor. Köpte ju Cliniques trestegsgrejs när jag precis kommit hit. Men min hy har bara blivit värre. :( Tror att den är för stark. Min hudterapeut i Kristianstad sa trots allt att jag har känslig hy. Så nu har jag köpt för sensitive skin istället. Billigare dessutom. Fast Clinique är billigt i längden för det räcker så sjukt länge! Men men, nu ligger mer än halvfulla Clinique-produkter i lådan istället... Jaja. Köpte på mig lite lunchmat, eller ja, bröd och frukt. Behöver mellis ibland med ju.

Vaaarmt som sören idag, över 70 F... Vad nu det är i C. Känns varmt iaf. Och solen gör ju sitt. Och tyvärr är det alltid ännu varmare på tennisbanorna... Vindstilla. Hjärnan smälter bort typ. Men nu har jag en keps jag kan använda...

Annars så är Pat rejält förkyld precis som typ hela skolan. Känns ju inte kul. Jag håller mig borta från honom så gott det går och proppar i mig vitaminer.

Ska cykla till skolan om en timme och innan dess ska jag se till att göra lite spanskaläxa och äta lite lunch.

Ciao,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0