Ny vecka (igen!)...


Hade en skön söndag igår då jag träffade Sarah för att "visa" henna ett ställe en bit härifrån där det finns en schysst sportaffär. Jag passade på att köpa en keps (hatar kepsar, det är så fult men måste ha till tennisen, känns som hjärnan smälter bort annars) och lindor till tennisracketet. Vet ni hur svårt det är att linda ett racket om man aldrig gjort det förr? :P Hade behövt farsan här just i dfet ögonblicket. Å andra sidan så lindade han det jag hade tills jag bytte och det var inte jättebra, he he. Vi tog en kaffe på Starbucks och snackade lite skit också. Gick in och kollade om jag kunde få mobilen fixad på nåt sätt men icke. Så nu får jag bara vara försiktig så ingen vätska kommer in i den spruckna displayen på utsidan...

Sen var jag hemma och fixa lite på mitt rum. Vill göra det lite mer "mig" och lite mer tjejigt... Och vill ha nytt överkast och framförallt ett påslakan!!! De har filtar och vanliga lakan här. Som man hade förr liksom. Gick in på IKEA.com men det går inte att beställa sånt online! Sjukt kasst, hur tänkte de där?! Sen gick jag iaf till stranden och tog en promenad i kvällssolen. Senare såg jag SATC the movie som jag hade laddat ner :) Såååååå bra!!!

Hjälp vad tiden går fort här! Ny vecka igen... Denna ser ganska lugn ut på skolfronten än så länge... Inga prov iallafall. Men läxor kommer jag ju få under veckan...

Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: pappa

Öh! Linda racketar är jag suverän på, så det så

2008-09-29 @ 21:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0