Nu ska det renoveras


Idag och cirkus två veckor framåt ska det renoveras som in i bomben i vårt hus! Lite jobbigt kan jag tycka men antar att det kommer bli finfint (tyckte iofs att det var ok som det var men nu är ju inte detta mitt hus!). Alldeles strax kommer byggjobbare som ska slipa golvet på nedervåningen. Det + behandla golven ska de göra till och med fredag. Nästa vecka ska målare komma och måla väggarna.
Nu bor vi alla på övervåningen.
Iaf, vi vet inte riktigt vad det innebär för oss mer än idag och på tisdag. Ikväll ska vi till Sheryls mor på middag. Imorgon kan vi inte alls vara i köket så då får vi cash att köpa frulle för (hello Starbucks). Imorgonkväll ska vi på restaurang. Sen kan det bli så att det som de behandlar golven med stör oss för mycket, lukt osv. Då checkar Sheryl in oss på nåt hotell nära skolan. Men det hoppas man ju att man slipper.


Annars idag så är vädret molnigt. Känns nästan lite höstigt... Bu. Har en lång skoldag framför mig. Spanska 11.10 sen rast till 3:55. Ska luncha med Anna antar jag och sedan plugga i biblioteket. Där är jättebra att sitta för på nedervåningen är en tyst avdelning med bra arbetssmöbler osv. Och det är verkligen tyst. Nästan läskigt tyst. Nästan sådär tyst att man får tvångstankar att man måste skrika. Men bara nästan. Sen har de gott kaffe med har jag hört.

Sen på ENG 100 ska vi lämna in våra draft för kommande paper. Ska ta med tre kopior för vi ska byta och diskutera varandras i grupper typ... Hoppas jag gjort rätt! Måste skriva ut i bibblan. Måste komma ihåg att ta med mynt till det...

Later,

Kommentarer
Postat av: Mamma

Har du fått paketet? Vore kul att skypa i dag, eftersom Julia ÅKER till London i morgon! Har du tid i kväll (läs morgon för dig)?

2008-09-09 @ 17:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0