Jesus f*ck


Hur klumpig kan man vara egentligen? Först hade jag massa problem med min lur för jag hade inte kollat ordentligt i paketet så jag hade missat en viktig grej. Ringde supporten och var allmänt upprörd. Men tji där fick jag! Iaf, det ordnade sig. Då blev jag glad och ivrig. Så ivrig att jag snabbt som attan ska förflytta min telefon från sängen till skrivbordet. Vad händer? Jo telefonjävlen glider ur mina händer och rätt in i skrivbordskanten så displayen på utsidan (det är en flip phone) är nu krossad. Den funkar än så länge så det är ju bara estetiskt. Men vafan, en en dag gammal mobiltelefon och den är redan lite sönder. Min z600 har jag haft i 5 år utan att nåt liknande hänt. Vilket jävla skit. Nu kommer jag irritera mig på det så fort jag ser telefonen. Och inte är den broken för att jag var på nån galen fest och tappade den utan detta är enbart min egen klantighet. Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah. Ska ta med den till butiken tillsammans med order confirmation på söndag och se om jag har nån slags försäkrning/garanti/skydd/whatever eller om de kan byta glaset på displayen utan att det kostar jättemycket. Jaja. Slut på gnäll från min sida. (Just for now, oroa er inte).

Har kommit hem från tennisen och nu är jag duschad och allmänt klar. Ska slappa ett tag, läsa lite läxa och sen gå bort till drug storen för jag behöver duschcreme, hudcreme, nagellack, batterier och så ska jag se om jag hittar en dryck som några tipsade om på tennisen idag. Ska vara bra mot förkylningar. "Alla" är sjuka nu. Det typ "går nåt" på skolan. Har suttit bredvid  minst en person idag som clearly var sjuk. Ni som känner mig vet att jag har lite bacillskräck och skräck att bli förkyld (kanske för att när jag väl blir sjuk blir jag SJUK). Så nu måste jag prepare myself känner jag. Kanske ta ett glas vin till middagen så man dödar lite baciller? Har ju bevisligen funkat förr...

Later,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0