Jag efterlyser:


Jag behöver hjälp med min blogg! Designen är så nedrans trist! Jag vill ha egentagna bilder som bakgrund etc. Nån som vet hur man gör som kan hjälpa mig?!?

Nu måste jag verkligen börja plugga. Än så länge har jag bara gjort det lite. Annars powerwalkat i VÄRME och sol över en timme, käkat omelett, druckit kaffe och ätit mörk choklad, försökt lära mig football när Pat förklarade. Men NU ska jag läsa några texter, svara på frågor och sådär. Sedan massa spanska. Vill kunna slappa ikväll så...

Ha det gött alla,

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hard work som gäller!

2008-09-02 @ 08:02:08
Postat av: Micca

Hallå du :)

tack så mycket. Är det kul i amärika ;P :)

ha det toppen!

2008-09-02 @ 09:37:46
URL: http://livetirosa.webblogg.se/
Postat av: Micca

Hallå du :)

tack så mycket. Är det kul i amärika ;P :)

ha det toppen!

2008-09-02 @ 09:37:58
URL: http://miccii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0