Jag älskar våra städare (och min nya lur)!


De är så jävla söta! Alltså inte direkt till utseendet men när de städar. Kommer hem på lunchen och mitt rum är så sjukt rent och fint! Det söta är att de städar inte bara ytor (ni vet, dammsuger, dammar etc) utan de plockar ihop och organiserar prylar (hade iofs plockat undan en del så det skulle vara lättare för dem). De byter lakan i min säng. Och på nåt sätt bäddar de så sjukt jävla slätt. Jag lyckas aldrig. I badrummet viker de handdukarna som jag bara knölat ihop på stången. De grupperar mina toalettartiklar. De är de bästa städarna man kan ha! Tycker att ni, morsan och farsan, kan kosta på er några städare! Nu har vi ju den briljanta skatte-grejen för sånt också! Go for it!!

Annars så drog jag hem från lunchen och handlade mat på Tacobell (inte så jätte healthy, I know...). Ganska ofta lyckas jag beställa nåt som inte visar sig vara vad jag trodde. (Både på gott och ont). Idag blev det nån slags soft taco för 5,5 dollar. Det inkluderade även en hård taco och en monsterstor Pepsi. Trevlig överaskning!

Väl hemma hade min mobil kommit! Så gött att handla på internet och så bara vips kommer paketet levererat av DHL. Inte en cent kostade frakten heller! Min nya lur är en Samsung SGH-a437 (inte för att det säger er så mycket). Betalade 80 dollar för telefonen samt 25 dollar inkluderat telefontid/sms. Sen är det som kontantkort som man laddar. Vilket jag tycker känns bra. Så man kan hålla koll på hur mycket man gör av med. Jag ringer ändå inte jättemycket så de där 3000 minuterna jag hade på förra telelfonens abbonemang kom jag ändå inte upp i. En cepe grej man ska komma ihåg här dock är att man betalar för alla minuter inte bara de man själv ringt, utan alltså när nån annan ringer till dig!  Lite fubbigt tycker jag...


Jaja, nu ska jag göra lite läxor och halv fyra sätta mig på cykeln och ta mig till skolan...


Ciao,



Kommentarer
Postat av: Pappa

Välkommen till Samsung-klubben!

2008-09-25 @ 08:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0