I bibblan


Sitter i bibblan nu med en sojalatte med kanel :) Gott. Övergav min spanskakompis lite för jag orkar inte sitta ute i solen mer och bli svettig. Tacka vetja AC, he he. Även om det ibland är lite väl mycket. Som på mina ENG100-lektioner t.ex. Där flyger papperna om man inte håller fast de!

Har haft spanska och det är svårt. Men jag gör så gott jag kan. Fick ännu en läxa idag, till imorgon. Lite jobbigt eftersom jag är hemma strax innan sju och då är utsvulten och sjukt trött. Fast jag skulle ju kunna göra den nu... Näe. Har läxa i ENG100 att göra plus lite annat.

Har inte så mycket att skriva för det har inte hänt så mycket. Kanske jag och Ana ska åka till L.A. soon soon soon!! :)

Hur ter sig hösten i Sveariket nurå? Jag är inte den som är den... Men: här är det som sagt vaaarmt och sooligt.

Vill helst inte röra mig härifrån för min ryggsäck är så tung att jag typ dör. Jag fattar inte... Det är lite böcker och en laptop liksom...

Jaja, hej på er så ses vi imorgon eller så!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

här är vädret piss! Fast iofs, rätt mysig när det blir sådär höstigt och lite småkallt.

2008-09-18 @ 00:19:04
URL: http://mymylomist.wordpress.com
Postat av: Mamma

Det är kallt men ganska soligt och vackert! I kväll ska vi på info på Ö-äng, känns som om det inet var så länge sedan (4 år)!

2008-09-18 @ 08:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0