Höst?

9:05 am

Ja det kan man ju fråga sig... Igår stod det i almenackan "First Day of Autumn". Men det kändes inte jättemycket som höst. Inte höst i den bemärkelse jag är van vid iaf. Igår var det soligt och varmt. Idag är det än så länge dimmigt och lite småkyligt. Så jag tänker då inte gå ut förrän jag måste cykla till skolan... Har käkat frulle och druckit te i min stora varma mysiga college-tröja. Nu ska jag mysa vidare genom att läsa veckans short story som dock inte är så väldigt short...

Hur är hösten i Sverige nu?


Kommentarer
Postat av: carro chalmers

i Hultsfred har det varit muligt och regn hela tiden, jag har redan vinterjackan på... suck.. hoppas allt e bra där borta, snart kommer jag å hälsar på ;) kram

2008-09-24 @ 17:40:11
Postat av: malinm

Hösten är mysigt varm just nu =)

2008-09-24 @ 17:50:30
URL: http://malinm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0