Hmm hmm hmm.


Kände mig helt febrig när jag somnade igår och frös när jag vaknade. Men har typ inte ont i halsen och känner mig inte varm nu. Dock känner jag mig helt seg och huvudet känns tungt... Men men. Ingen idé att gnälla mer.

Ska ha spanska om en timme. (Sitter och lyssnar på Manu Chao för att komma i stämning...). Vi ska skriva typ en liten uppsats i datalabbet. Sen är det ENG 70 där vi hade läxa som jag gjorde igårkväll. Gillar verkligen läraren i eng, hon är så rolig! Sen är det tennis. Sen cykla hem. Puh. Sen ska jag placera mig i sängen/soffan resten av kvällen. Har rätt mycket läxor i ENG 70 dock men börjar sent imorgon så lite kan jag göra då :)

Upptäckte nyss en lite rolig sak när jag skulle göra kaffe. Det fanns fortfarande kaffe i bryggaren och så kollade jag om det var sådär räligt grumligt så det brukar vara när alla utom jag brygger. Men det var det inte! Alltså har Pat eller Haruko börjat göra som jag - lägga hushållspapper som ett extra filter. Den bjuder jag på guys!

För övrigt hoppas jag på att morsans paket kommit fram när jag kommer hem idag!! Vet att där bl a ligger en bikini :) Förresten är alla som läser hjärtligt välkomna att skicka paket!

Ska strax ta mig till skolan. Cykeln tredje dagen i rad!

Ciao,

Kommentarer
Postat av: © A N N I S P A N N I S

Sugen på ny bloggdesign? :)

Jag hjälper dig gärna.



Kika in bloggen för mer info! :)



2008-09-04 @ 19:25:27
URL: http://akolan90.blogg.se/
Postat av: Tiff

Hej! Jag surfade in här och läste att du bor i USA!! Vad härligt!! Jag var i Sacramento några månader av mitt liv, och gud vad jag länktar tillbaka ibland, och inte minst nu när man läste om alla ställen du besöker (känner igen mej)=D Om du inte redan ha så måste du svänga förbi på Jamba Jouice (hette de så??) I alla fall jättegoda smothies!



Hoppas att du får det underbart bra och en massa minnen om du åker hem till Sverige igen!!

2008-09-04 @ 20:32:48
Postat av: lul

haha, vem skulle vilja skicka paket till dig?

2008-09-04 @ 20:48:27
Postat av: Mamma

Kanske ta det lugnt och åka buss och inte träna. Annars får du köra med honung och vitlök!

2008-09-04 @ 21:42:14
Postat av: Bea

min skola ligger i New Jersey menjag ska göra det mesta över internet för jag ska som sagt pendla mellan olika stater :) kram

2008-09-05 @ 02:53:54
URL: http://beaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0