Håltimme i bibblan


Drog med datorn till skolan idag vilket var klokt gjort!
Sitter i bibblan och har kopplat in datorn och mina hörlurar så jag kan ha musik på. Har haft hål sedan kl tolv då jag hade gjort klart spanskaprovet... Men det gör inte så mycket för jag har skrivit på min paper draft så nu börjar den väl arta sig... Var nyss och köpte lite lunch i närmsta affär men det var inte så prisvärt alls. Tio dollar och jag fick: vitaminwater, stor grov dubbelmacka, äpple, banan, lite nötter. Näe, nästa vecka ska jag börja ha med mig egen lunch. Ska gå och handla grejor på söndag, typ massa frukt, grovt bröd, bagels, pålägg, minimorötter etc etc.

Om dryga timmen ska jag lyfta min röv och gå och ha engelska i två timmar. Sen cykla hem... Jubbigt.


Syster & Mia: hoppas ni har det superbra i London!!!


Ciao,

Kommentarer
Postat av: linnsan

hola!

sitter p[ flygplatsen, pa vag hem :D

dock har mitt ffyg blivit flyttat till mitt i natten. annu en extra dga pa flygplatsen, sa javla lyckligt lottad man ar. randy fixade iaf in mig i en militar station har, dar det ar gratis mat och godis o chirre och filmer och wireless. jag skamtade lite hogt och sa har finns ju mat nog att foda hela afrikas kontinent, men da fick jag manga sura miner av m"n i uniform. mwhahha. iaf, snart hemma. losgodi! wooohooo!

kul att du uppdaterar sa mkt, hoppas huset blir tjusigt! loooooove you!

btw. bassy, klockrent!

2008-09-11 @ 00:21:03
Postat av: Mamma

Dollarn stiger så det blir klart dyrare för dig! Har de inga billiga studentrestauranger på campus?

2008-09-11 @ 08:21:13
Postat av: Pappa

Vad är chirre? Chips?

2008-09-11 @ 17:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0