Friday

Tänkte berätta lite om gårdagen.

Hade som vanligt en lektion vid lunchtid. Innan dess slappade jag mest, var ute och gick och sådär. På lektionen bjöd Kristin och Johanna (http://westsideinc.blogg.se) med mig på partaj :) Efter skolan stack jag till Taco Bell och tryckte en liten kycklingburrito och svalkade mig med en slush ice eller vad det nu var. Har varit varmt denna veckan, speciellt igår och idag.

Senare vid sju, tog jag bussen downtown och hann sitta i deras lya i typ en kvart innan vi gick till bussen som tog oss till Isla Vista (UCSB). Där gick vi till nån svensk som de känner. Det var nice! Vi hade med oss en amerikanska också, Rae. Hon lärde mig spela Beer Pong och vi vann storslaget mot två killar som hade vunnit massa innan! Jag var grym! Träffade många roliga och trevliga människor! Hängde på två amerikanare och en svensk tjej till en av dems hus precis vid havet. Jävvlar vilken utsikt! Sen fick jag skjuts hem av en väldigt sweet kille. Synd att han inte är het, annars hade han säkert varit pojkvänsmaterial. Anyways. Det är en bit från Isla Vista till där jag bor (ca 20-25 min, man måste ut på motorväg en sväng etc) så det tyckte jag var sjukt schysst! Annars hade jag fått ta taxi och det kan ju bli dyrt. Nu kanske ni (särskilt mor och far) tycker det låter dumt att åka med nån från en fest men han hade druckit väldigt lite och körde väldigt lugnt och bra. Själv skulle jag aldrig vilja köra nattetid i Isla Vista, fyfan. Fulla kids överallt på gatorna. Men han körde skitsakta och tutade aldrig så folk blev inte sura utan flyttade på sig efterhand. Var hemma strax innan två så det var rätt skönt.


En bild jag snodde från bruden till höger. Jag, Rae, Hanna. Hanna är skåning :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0