Fredag!


Dagens (bad hair day for sure...)!

Ska strax ta bussen till skolan. Har en lektion och sen ett möte på Writing Center. Ska få lite hjälp med min uppsats. Där finns anställda "ex-författare" och studenter från UCSB bl a. Blir spännande att se vad de vill ändra i uppsatsen (antagligen en hel del!).

Sen ska jag hem och käka, vila lite och fixa mig igen. Senare (vet inte exakt när) ska jag ju på WestBeach Festival! Jason Mraz spelar kl 8. Efter det ska jag och en svensk tjej (som jag ska gå med) ut till IV på parteey. Blir säkert en jättekul kväll! Dock samma problem som vanligt: vaaad ska jag ha på mig?!?!? Jeans + vaddå?





Kommentarer
Postat av: pappa

Han ser ju inget vidare ut, Mraz, men han kanske spelar bra?

2008-09-12 @ 21:54:48
Postat av: Mimmi

sounds nice. Du har verkligen en Californian look, som att du har time warpat dig från "the summer of love", finns det några hippiesar kvar?

2008-09-13 @ 01:14:06
URL: http://mymylomist.wordpress.com
Postat av: Mamma

Vad är IV?

2008-09-13 @ 09:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0