Fler intressanta personer


I fredagskväll slogs jag av hur mycket intressantare människor det finns här.

Liksom om jag skulle gå ut en kväll i Kristianstad och frågar "Jaha, varifrån är du då?" skulle nog svaret bli antingen Kristianstad eller nån håla utanför. När jag här frågade samma sak fick jag svaren "Jag är från Santa Barbara men mina farföräldrar flydde till New York från Warsawa under WW2" och "Min morsa kommer från en liten by i Grekland där de inte ens hade varmvatten. Vi hälsar på ibland". Det är bl a detta som gör USA så himla spännande. Alla är från världens alla hörn från början och alla har så intressanta historier i bagaget. Som t.ex. en kille i min spanskaklass. Han flydde undan Katrina och nu är han här...

Var bara det jag ville säga!

Kommentarer
Postat av: pappa

Duktigt av díg att skriva varje dag. - Idag fick jag äntligen tag i lite ved, men jag fick pröjsa för den...

2008-09-14 @ 19:19:02
Postat av: Anonym

Duktigt av díg att skriva varje dag. - Idag fick jag äntligen tag i lite ved, men jag fick pröjsa för den...

2008-09-14 @ 19:19:49
Postat av: Sofia

He he, tack! Hur går det med din blogg?!? Den var ju "på g" för flera veckor sen! Be Gustav visa hur man "öppnar" en blogg om du behöver hjälp!

Gött, ni laddar upp alltså...

2008-09-14 @ 19:21:22
URL: http://sofiagjerstad.blogg.se/
Postat av: Sofia

Tack!

När kommer din blogg då??

Den va ju på g för flera veckor sen!

Gött.

2008-09-14 @ 19:22:45
URL: http://sofiagjerstad.blogg.se/
Postat av: Mamma

Kanske för att du är mer öppen för andra människor och för att du rör dig i krtesar med folk med annan bakgrund!

2008-09-14 @ 20:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0