En liten parantes mitt i allt plugg



Pluggar. Pluggar. Pluggar.

Måste bara berätta en lite rolig grej innan jag pluggar vidare. Min senaste kontakt, pöjken som agerade chaufför i fredags, såg mina kort på Facebook. Där är bl a ett kort från min underbara överaskningsfest, nämligen banderollen där det står "Mazel Tov Sofia".  Han skrev till mig och undrade om jag var judisk. Haha, nej tyvärr (?) inte ju. Det är han dock så det var väl därför han hajade till på Mazel Tov. Det finns många judar här verkar det som. Tycker inte det är så lätt att se det dock men om man vet för-och efternamn så är det inget svårt att avgöra. Tycker judendomen är väldigt intressant...

Nu ska jag plugga vidare för nyss sa Sheryl att det är soccer halv sex med Pat på UCSB! En sån sak missar man ju inte! Äntligen nåt annat än football!

Ciao,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0