Busy busy


Eller "bassy" som Ing-Britt (Pling-Fitt) skulle ha sagt! (Internskämt)...


Har precis kommit hem från Starbucks där jag käkade frulle (bluberry muffin, soyalatte, yoggi) och började skriva en uppsats. Nu ska jag plugga en timmes spanska för imorgon är det prov på första kapitlet... Har massa skolgrejor att göra så bloggen kommer tyvärr i sista hand (typ) men det vet jag att ni förstår.

Igår hämtade Pat mig och Haruko på skolan vid halvsju tiden och då åkte vi till Sheryls mor på middag. Det var trevligt och gott. Hon bor på ett seniorboende där alla har varsitt lite hus och så har de massa gemensamma utrymmen. Typ så vill jag med ha det när jag är gammal! Mycket göra och många fina vänner nära inpå.

Annars ser veckan ut såhär (härmar kusinen lite med en veckoplanering):

Idag: ENG 70-lektion. Tennis. Cykla hem, duscha, plugga MASSA spanska. Skriva mer på uppsatsen i ENG 100. Kl 18 åka till nån restaurang för middag med familjen.

Onsdag: Spanska-lektion, PROV. Lååång håltimme = skriva klart uppsatsen. Sedan ENG-100 lektion. Antaligen hem till Dohorty (igen) på middag. Plugga.

Tordag: Spanska-lektion, ENG 70-lektion, tennis. Plugga massa ENG 70. Ut och äta sushi med Pat och Haruko.

Fredag: Plugga? ENG 70-lektion. 2.30 möte på Writing Center med en tuitor. Där får man tydligen riktigt bra hjälp med uppsatser och så  vidare. Gratis så varför inte utnyttja? Kl 3: West Beach Festival med Jason Mraz!! Måste komma ihåg att köpa biljett snart.

Helgen får vi se vad som händer!

Men nu vet ni varför jag inte kommer blogga speciellt mycket denna vecka. Ni vet också vad jag kommer göra istället. Åter till böckerna då!

Ciao,

Kommentarer
Postat av: Ippa

HAHA, härmis! ;)

2008-09-10 @ 19:53:36
URL: http://ippaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0