60 kr fattigare


Var nyss på Albertson's och handlade lunchmat & snacks inför veckan så att jag sparar både tid pengar (förhoppningsvis). Kollade dock aldrig priset på vindruvorna. 60 spänn!!! Iofs en rejäl bunte men ändå. Annars köpte jag på mig bröd, pålägg, yoggisar, massa frukt, lite nötter och sådär. Nu ska jag sätta igång att fixa med min uppsats.

Här har ni dagens outfit btw:



Inte mycket fashion (såvida man inte får extra kredd för kaffefläckar?) men väldigt mycket bekvämt! Shorts inhandlade i världens (?) billigaste och bästa sportaffär The Big Five för 7 dollar.

Hej på er!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag måste också dit och handla på The Big Five alltså. Du får tala om sen exakt vart det ligger för jag är i akut behov av träningsgrejer.

2008-09-17 @ 07:27:39
URL: http://www.sarahgustavsson.blogspot.com
Postat av: Beaa

åå the big five, där har jag inte varit :) kanske dags att leta upp:)

2008-09-19 @ 05:24:53
URL: http://beaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0