Yey


Min iPod kom imorse och den är underbar :) Min nya bästis. Har bilder i den också :)

Idag vare tennis på schemat men fyfan vad inte kul att det alltid ska vara så varmt när vi spelar. Efter tog jag ett dopp i havet (hade med mig badkläder och sånt). Dagens skönaste! Såå kallt i vattnet och det var såå skönt att dyka i när jag var alldeles svettig och varm.


Imorgon är jag ledig! Ska nog mest ligga på stranden och sitta vid skrivbordet och göra läxor. På kvällen får vi la se.


Då tar jag helg då! (Igen!!! Fattar ni hur snabbt tiden går?!?!)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack för tipset :)

2008-10-24 @ 08:31:07
URL: http://hannasegen.webblogg.se/
Postat av: Pappa

Du ville ju ha värme så klaga inte!

2008-10-24 @ 08:38:42
Postat av: Sarah

Nehe är du ledig i imorgon. Jag fick helt plötsligt en helledig helg. Vi hade kunnat dragit någonstans denna helgen då ju, fre-sönd. Men lite sent påkommet kanske. Vi kan försöka ses iaf tycker jag!

2008-10-24 @ 10:11:19
URL: http://www.sarahgustavsson.blogspot.com
Postat av: Matilda

ååå man får ta och gratulera till den nya ipoden! Jag är själv väldigt skrytigt nöjd med min.

2008-10-25 @ 06:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0