Trots...


Trots att det blev sent med läxor och skit igår så är jag på bra humör idag! Och trots att jag om 50 minuter har spanska quiz som jag borde ha tränat mer på. Borde börjar tidigare. Igår fanns det inte mycket tid eftersom jag kom hem kvart i sju. Och dagen innan var det paper som gällde... Ahja. Har lyckats bra på de andra quizen och vi har finals, uppsats och muntlig presentation också så det ska nog bli bra betyg ändå!
Spanskan är lite tråkig ibland. Vi gör i princip bara boken. Och läraren är så snabb att min hjärna inte riktigt hinner med när vi gör övningar hela klassen muntligt.

Snabbtitt i spanskaboken och sen cylla till skolan då...

Laters!



(NÄSTAN HELG, IGEEEEN!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0