Söndag och stundade uppgifter


Söndag igen då. Gillar söndagar. Fast idag har mest massa trist tjafs. Fast jag är iofs nästan klar med det där trista tjafset :) Tvättar och har städat. Ska ut på en powerwalk/jogga lite. Måste komma igång ordentligt känner jag. Har varit lite sisådär på senaste tiden eftersom jag känt mig halvkrasslig. Men nu så!

Och imorgon åker Pat och Sheryl till Kina! Igår handlade vi mat i fyra timmar (!) så nu har vi ett välfyllt lager... Det enda jag nu fasar är hundarna. Inte att ta hand om dom för det gillar jag. Men att de vaknar kl sex varje morgon för att käka. Jag kommer inte gå upp klockan sex för att ge de mat. Inte Haruko heller tror jag. De får helt enkelt vänta tills halv åtta då jag kan tänka mig att gå upp. Tycker faktiskt att det är rimligt. De är inga bebisar, de är djur. Djur ska inte kontrollera människors liv. Så.

Laters,


  

Kommentarer
Postat av: linnsan

haha . love it~

cp-polis förresten, man känner ju sig mer nervös än säker

2008-10-20 @ 00:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0