Ny vecka


På fredag kommer Pat och Sheryl hem. YEY. Äntligen slippa vakna av hundarna! Nej men det är kul att ta hand om de. Ibland iaf. Men just nu är jag lite trött efter att ha gått upp vid sju... Ahja.

Denna veckan är det rätt mycket av allt. Idag ska jag bara ha spanska och sen hem och käka lunch och sedan skriva en uppsats (draft) i ENG 100. Lär ju ta några timmar. Ska skriva om filmen Persepolis. Se den om ni inte sett den! Annars så har jag spanska examen för ett kapitel på onsdag. Och lite annat smått och gått att ta itu med. Hitta en Halloweenkostym t.ex. Var på stan flera timmar med Sarah (http://www.sarahgustavsson.blogspot.se) i lördags. Men alla tjejkostymer var så horiga. Korta brallor/kjolar etc. Men nåt ska man väl hitta! Ska nog med en kompis som bor i Isla Vista på nåt på torsdagen. Kanske sitta här och drick vin först, vem vet? Sen blir det väl nåt på fredagen eller lördagen med. Jag och Haruko har "gjort" en pumpa btw :) Jättefin!

Men nu blev klockan mycket, måste rusa. Ciao,

PS. Om ni undrar varför jag inte laddar upp bilder från min kamera här i bloggen så är det för att den är helt cepe! Det går inte att föra över bilderna från kameran till datorn :(

Kommentarer
Postat av: Sarah

ja halloween kostym alltså, jag måste fixa det på onsdag! Dessutom måste jag fixa skor och grejer och allt till. Jag funderar bara på att köpa någon alltså. Kosta vad det kostar och se ut vad det ser ut jag måste bara ha en.



Förresten länken till min blogg är fel www.sarahgustavsson.blogspot.com

2008-10-28 @ 07:36:19
URL: http://www.sarahgustavsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0