Nu köper jag nästa flygresa...


Morsan har varit på mig ett bra tag att köpa resa Köpenhamn- LA, LA-Köpenhamn. Nu är det nästan gjort. Så svårt att veta datumen man känner att man vill hem och vice versa. Tyvärr (?) kommer jag vara hemma en del i sommar eftersom jag vill tjäna pengar och ta körkortseländet. Men som sagt, det är svårt att tänka så långt framåt. Det sjuka är att EN enkelbiljett är nästan dubbelt så dyrt som en ToR-biljett... Iaf, I've came to a decision. Åker tillbaka från Sverige den 13 januari (har då nästan varit där en månad!!!!) och åker från USA den 8 juni (har då varit ledig från skolan ca två veckor). Landar sent på kvällen den 9 juni. Flyger btw via Seattle, WA.

Så... gå till kassan... betalningsuppgifter... så. Då vart jag 7500 SEK fattigare!

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: jobbigt, nej på bussen skulle inte vara kul. smått panikslagen då :P

2008-10-07 @ 21:01:52
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0