Lista


Höger- eller vänsterhänt: Vänster.
Humör just nu: Mätt och belåten, trött.
Är det nåt du absolut inte äter: Jag äter nog det mesta.
Kläder just nu: Bootcut jeans, t-shirt, SBCC-hoodie (skööönaste!)
Musik just nu: Radiohead.
Vad sa du senast: En massa (skit) vid middagsbordet...
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Oj! Skulle gärna leva i en annan tidsepok. 40/50-talet eller 70-talet (tänker That 70s show). Kanske längre bak i tiden på typ 1800-tal men det var så mycket som inte var bra då och var man fattig så var det rätt kört.
Längd och vikt: 171 cm och vikt vet jag inte för tillfället för jag har ingen våg här i USA. Men runt 63 kg skulle jag gissa på. (Känns mycket!!)
Hur många kuddar sover du med: Två.
Favoritväder: Beror helt på. Oftast gillar jag sol och värme. Bl a däför jag flyttade till California ju. Men ibland vill jag ha regn och lite blåst! Så man kan ta en promenad och sen komma in och ha det sådär väldigt mysigt.
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Kompis, kniv, fiskespö.
Spelar du nåt instrument: Nix. Jag är ganska så väldigt omusikalisk.
Morgon- eller nattmänniska: KVÄLLS- skulle jag vilja säga
Sparare eller slösare: Innerst inne är spender big time men jag lägger band på mig själv pga min ekonomi och för att jag vill värna om jorden.
Vem är viktigast för dig: Nära & kära.
Bästa film: Amelie, The Notebook, American history x, Harry Potter, Love Actually, SATC mfl.
Tror på liv på andra planeter: Ja!
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja!
Har du några homosexuella vänner: Nej inte vad jag vet. :P
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Det vete fan. Eller jo, om man hittat den rätta och är medveten om detta så, ja.
Hur många barn har du/vill du ha: Är typ 80% säker på att jag vill ha barn överhuvudtaget. I så fall två.
Bio eller promenad: Går till och från bion?
Snarkar du? Nej, men jag talar i sömnen intygar bl a syster.
Rädd för insekter? Nej.
Äckligaste insekten: De äckliga malarna här i USA.
Bästa bok? Massor. Harry Potter. Doktor Glas.
Vad vill du jobba som? Skrivande journalist.
Pizza eller hamburgare? Om hamburgaren är hemlagad så. Annars blää. Pizza slinker väl ner.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Städat men inte pedantiskt. Det ska synas att det faktiskt lever en människa där.
Gungar du på stolen? Nej.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Njaa. Jo. Fast hellre fallskärm. Vill inte hänga upp-och-ner sådär.
Hur många syskon har du? Yngre syster och yngre bror.
Vad är du mest rädd för? Att de jag älskar ska bli sjuka eller dö.
Är du rädd för blod? Nej.
Saltar du på maten? Ja, vem gör inte det?!?!
Gillar du att sjunga? Nja. Jag sjunger uselt men det kan vara kul ibland om bara jag hör det.
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Gick sam-sam! Självklart val.
Anser du att du är stark? Ja.
Brukar du sola? Solarium: aldrig. I solen: jaaaaaaaaaaa :)
Vad gör du om du får hicka? Blir irriterad.
Röker du? Nej.
Snusar du? Nej
Kaffe, te eller inget? Beror på tillfälle. Kaffe för att vakna. Te för att mysa.


Nu kan ni göra den på era bloggar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0